I'm a walking travesty but I'm smiling at everything

Jag med Ashton och Michael från 5 Seconds Of summer
Mitt rum och en selfie jag tog i slutet av december
 
Så när jag var i Stockholm i sommras för att se One Direction igen och 5 Seconds of Sumer var förband och när jag ändå hade flugit upp tänkte jag att det var väll lika bra att vänta och se om man hade en changs att träffa någon av medlemmarna i bandet så den 12/6 träffade jag både Ashton och Michael på Arlanda flygplats.
 
Sedan har jag ocksåflyttat in med min faster och kusin i min fasters nya lägenhet och jag har äntligen börjat få ordning på mitt rum och jag är faktiskt riktigt nöjd.
 
Helgen den 23/1 till den 25/1 flög jag också ner till Tyskland för att träffa en kompis och jag slänger antagigen upp ett inlägg om det senare.
 
 
 
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


var bloggId= '4feec428e087c3516b9556fc'; var is_pro = false;